Singapur, jedno z najbardziej postępowych miast finansowych na świecie i siedziba wielu firm zajmujących się inwestycjami w kryptowaluty, rozprawia się z reklamami usług związanych z aktywami cyfrowymi w swoich granicach.

Monetary Authority of Singapore, który podsumowując: „To nowe prawo będzie skutecznie zakazać reklam związanych z walutami cyfrowymi.” Jest to kolejna porażka dla dostawców kryptowalut, ponieważ coraz więcej krajów reguluje ten sektor.

Financial Authority of Singapore wydał wytyczne dla firm inwestycyjnych kryptowalut, które nakłaniają je do ostrożności w reklamie i marketingu w miejscach publicznych oraz handlu cielesnego lub cyfrowego waluty. Agencja rządowa twierdzi, że te praktyki są niebezpieczne dla większości ludzi, ponieważ mogą prowadzić innych do utraty funduszy, gdy coś pójdzie nie tak z twoją strategią inwestycyjną – co może się zdarzyć w każdej chwili.

Ponieważ władze już zdenerwowały kilka firm ze stopniowymi zatwierdzeniami, te nowe zasady mogą stworzyć jeszcze bardziej konkurencyjne środowisko.

Dostawcy kryptowalut nie powinni korzystać z platform mediów społecznościowych ani innych publicznych stron, aby przyciągnąć nowych klientów. Nie mogą również reklamować się w autobusach, pociągach i miejscach, w których się zatrzymują – ani za pośrednictwem mediów nadawczych i drukowanych. Oferta Bankomaty z kryptowalutami tokenów jest również odradzane.

Cena Bitcoin pozostaje stabilna po 24 stycznia 2022 r. ożywienie | Źródło: Tradingview.com

Giełdy kryptowalutowe nie powinny płacić influencerom za promowanie swoich usług. Dzieje się tak, ponieważ prawo singapurskie wymaga, aby wszystkie materiały reklamowe wskazywały, kto je wyprodukował i co chce, aby ludzie wiedzieli o produkcie/usłudze.

Ich kampanie marketingowe będą kontynuowane za pośrednictwem własnych stron internetowych firmy, kont w mediach społecznościowych lub sklepów z aplikacjami.

„Kryptowaluty są niezwykle niebezpieczne i nigdy nie są odpowiednie dla większości ludzi”, powiedział Yee Siew, asystent dyrektora zarządzającego ds. Pokryć, funduszy i przestępstw monetarnych w MAS, w komunikacie prasowym w poniedziałek.

Działania rządu Singapuru w celu wstrzymania wszystkich rodzajów marketingu

Singapurska centralna instytucja finansowa przyjęła ciekawe podejście, oznaczając kryptowaluty jakoDPT’s„, co oznacza cyfrowe tokeny płatności. Ta nowa klasyfikacja pomoże im nadążyć za najnowszymi trendami w handlu kryptowalutami i inwestować mądrzej niż wcześniej.

W wysiłku, aby przyciągnąć ludzi do swojej giełdy kryptowalutowej, Foris DAX Asia zatrudnia kilka najlepszych hollywoodzkich talentów. Wynajęli amerykańskiego aktora Matta Damona do reklam, a nawet splashed out na jego usługi, aby wydawało się to bardziej atrakcyjne.

Hollywoodzka gwiazda pojawiła się na ekranach multipleksów w całym Singapurze, promując Crypto.com. Tagline „Fortuna sprzyja odważnym” wyskoczył wcześniej niż startup filmowy.

W oparciu o najnowsze informacje od MAS, reklamy gier DPT nie powinny być dłużej używane w miejscach publicznych.

Crypto.com disclaimer reads:

„The Financial Authority of Singapore (MAS) wymaga od nas dostarczenia tego ostrzeżenia o niebezpieczeństwie do Ciebie jako nabywcy dostawcy usług cyfrowych tokenów opłat (DPT). Proszę zauważyć, że może nie być w stanie uzyskać dobrze wszystkie środki pieniężne lub DPT, które zapłaciłeś do Foris DAX Asia Pte Ltd, jeśli Foris DAX Asia Pte Ltd przedsiębiorstwo nie powiedzie.”

Singapurski Regulator Monetarny (MAS) był wokalny o swoim stanowisku w sprawie waluty cyfrowej. Przepisy prawne tego kraju określają, że usługodawcy, którzy nie przestrzegają zasad, narażają się na kary. Jest to dla nich bardziej prawdopodobne, gdy firmy ignorują publiczne zabezpieczenia i kontynuują legalną pracę w naszych granicach. Może to skłonić MAS do podjęcia działań przeciwko tym firmom, aby zapobiec negatywnym konsekwencjom.

Czas pokaże, w jaki sposób te nowe ramy reklamy i marketingu wpływają na przedsiębiorstwa. Mimo to MAS poinstruował niektórych graczy DPT, aby zakończyć stare kampanie lub wypełnić zobowiązania umowne przed ich ukaraniem.

Crypto Investment Advertising Framework (ramy reklamy inwestycji w kryptowaluty)

Centralna instytucja finansowa Singapuru zajmuje identyczne stanowisko w sprawie reklamy inwestycji kryptowalutowych, jak Wielka Brytania. Brytyjski Advertising Standards Authority przeniósł się do ścisku przed wszelkimi wprowadzającymi w błąd lub zwodniczymi reklamami, które mogą być uruchomione w całej tej nowej gospodarce cyfrowej – i wygląda na to, że idą kulki na zewnątrz, gdy to robią.

Z tak wielu dostawców walut cyfrowych w potrzebie licencji, to nic dziwnego, że rząd był powolny w odpowiedzi. Do tej pory przyznali tylko pięć zezwoleń na 180 celów dla tych „dostawców tokenów opłaty cyfrowej” firm – a te są tylko od stycznia 2020 roku, kiedy ustawa weszła w życie.

Singapurska Agencja Finansowa (SFA) wydała niedawno oświadczenie podkreślające ich ramy dla kryptowalut i technologii blockchain, zauważając, że ważne jest, aby mieć poręcze w miejscu podczas przyjmowania nowych technologii.

Shadab Taiyabi, prezes SFA, mówi:

„Ekspertyza stojąca za blockchain ma potencjał, aby otworzyć wiele ekscytujących alternatyw dla handlu i przekazać korzyści kupującym. Otwarcie drzwi do innowacji wymaga dodatkowo wprowadzenia systemu kontroli i równowagi, zanim kupujący osiągną pełną świadomość i zrozumienie zupełnie nowych instrumentów.”

                   Featured image from Pixabay, chart from TradingView.com

Źródło artykułu