Dubajski regulator rynku aktywów wirtualnych, Virtual Asset Regulatory Authority (VARA), przedstawił wytyczne dotyczące marketingu i promocji aktywów cyfrowych, które mają zastosowanie do każdego podmiotu korzystającego z dubajskich stron i kanałów publikacji. Wytyczne będą „zapewniać dokładność faktów, wyraźnie pokazywać wszelkie intencje promocyjne i w żaden sposób nie wprowadzać w błąd co do gwarantowanej natury ich zwrotów.”

Wytyczne dla licencjonowanych VASP-ów z Dubaju

Dubajski regulator wirtualnych aktywów, Virtual Asset Regulatory Authority (VARA), ogłosił niedawno wytyczne dotyczące marketingu i promocji cyfrowych aktywów. Według Khaleej Times raportWytyczne odzwierciedlają misję regulatora, jaką jest zapewnienie ram prawnych, które stwarzają możliwości ekonomiczne bez naruszania bezpieczeństwa rynku.

Regulator w Dubaju ogłasza wytyczne dotyczące marketingu i reklamy aktywów wirtualnych
Szejk Al Maktoum, premier Zjednoczonych Emiratów Arabskich, uruchomił VARA 9 marca 2022 roku.

Zgodnie z raportem, wytyczne VARA obejmują „wszystkie formy dotarcia, komunikacji i reklamy, w tym publikację informacji, budowanie świadomości, angażowanie klientów i/lub pozyskiwanie inwestorów”. Obejmują one również wszystkie wirtualne aktywa związane z marketingiem prowadzonym przez dowolny podmiot korzystający z dubajskich stron internetowych i kanałów publikacji, które są skierowane do klientów w Dubaju.

Raport dodaje: „Wytyczne szczegółowo określają obowiązki licencjonowanych przez Dubaj dostawców usług wirtualnych. [virtual assets service providers] oraz wszelkich platform reklamowych, które pozycjonują VA [virtual assets] treści w tradycyjnych i nowych kanałach medialnych na rynek Dubaju, aby zapewnić dokładność faktograficzną, wyraźnie wykazać wszelkie intencje promocyjne i w żaden sposób nie wprowadzać w błąd co do gwarantowanego charakteru ich zwrotów.”

Wytyczne zapewniają użytkownikom uzyskanie potrzebnych informacji przed podjęciem decyzji

Komentując ogłoszenie wytycznych reklamowych VARA, Kokila Alagh, założycielka KARM Legal Consultants, powiedziała, że „przepisy przejdą długą drogę w zapewnieniu, że użytkownicy będą mieli potrzebne informacje przed podjęciem decyzji”. Faisal Zaidi, współzałożyciel i CMO w Crypto Oasis, powiedział, że ogłoszenie to gwarantuje, że firmy z branży aktywów cyfrowych będą działać w sposób właściwy, co pomoże chronić konsumentów i inwestorów.

Atul Hegde, założyciel YAAP jest cytowany w raporcie opisującym ten ruch jako ten, który „dobrze wróży ambicjom Dubaju, aby być wśród najlepszych globalnych miejsc docelowych dla kryptowalut, blockchain i metaverse.”

Jakie są Twoje przemyślenia na temat tej historii? Daj nam znać, co myślisz o tym temacie w sekcji komentarzy poniżej.

Terence Zimwara

Terence Zimwara jest nagradzanym w Zimbabwe dziennikarzem, autorem i pisarzem. Pisał obszernie o problemach gospodarczych niektórych krajów afrykańskich oraz o tym, jak waluty cyfrowe mogą zapewnić Afrykańczykom drogę ucieczki.














Kredyty zdjęć: Shutterstock, Pixabay, Wiki Commons, zdjęcie redakcyjne: Sanoop.cp / Shutterstock.com

Zrzeczenie się odpowiedzialności: Ten artykuł służy wyłącznie celom informacyjnym. Nie stanowi on bezpośredniej oferty ani zachęty do złożenia oferty kupna lub sprzedaży, ani też rekomendacji czy poparcia dla jakichkolwiek produktów, usług czy firm. Bitcoin.com nie udziela porad inwestycyjnych, podatkowych, prawnych ani księgowych. Ani firma, ani autor nie ponoszą odpowiedzialności, bezpośrednio lub pośrednio, za jakiekolwiek szkody lub straty spowodowane lub rzekomo spowodowane przez lub w związku z wykorzystaniem lub poleganiem na jakichkolwiek treściach, towarach lub usługach wymienionych w tym artykule.




Źródło artykułu